21 Şubat 2009 Cumartesi

Tual - Deliriyorum


Tual - Deliriyorum


Sen başını alıp gittin gideli

Ben alışamadım oldum deli

Korkuyorum çoğu zaman evden çıkmaya

Işıkta eririm diye bir güve gibi



Tek başımayım kukumav kuşu gibi

Günlerdir evde bıraktığın gibi

Deliriyorum evde tek ses yok

Deliriyorum bir telefon yok

Deliriyorum bir merak eden yok



Ah şu duvarların bir dili olsa

Ayda yılda bir kere hatrımı sorsa

Evde ne bir nefes ne de kuş sesi

Ya da sırnaşacak bir kedim olsa



Tek başımayım kukuman kuşu gibi

Günlerdir evde bıraktığın gibi

Deliriyorum evde tek ses yok

Deliriyorum bir telefon yok

Deliriyorum bir merak eden yok

Etiket :
Tual - Deliriyorum Mp3 Dinle
Tual - Deliriyorum Mp3 İndir
Tual - Deliriyorum Müzik Dinle
Tual - Deliriyorum Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder