18 Şubat 2009 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Terapi


Sagopa Kajmer - Terapi


Beni bırakın kendi halime ( Bırakın ! )

Çok bitkinim ama direneceğim ( Bırakın ! )

Terapi ordularınızı geri çekin artık

Savaşın galibi bendim!



Bayraklarınızı dikemeyeceksiniz

Hiç daim köle olmadım

Ben rapimle gazi geldim ardıma şehitlerimi

Gömdüm kendim!

Suskun düşen ağlamazcasına..

Realim neden onca lafla geldin..

Kulağıma varı verdin ölüm

Beni kırdın iki bacağımdan gittin

Biz seninle kardeş değilmiydik

Ayni beşikte iki kertmeydik

Dün civarda çakılken

Simdi sıradan kum bile değiliz.

Sen serseri katilimisin ha..

Ben resmini çizdim ya kul..

Savaşın tam ortasında kursun yağmurunda okudum okul

İlk batisini ben gördüm günesin

Gün dönümüne sen yetiştin

Kaptanı benim bu geminin

En son ben çıkarım yo panik etmeyin

Adimi duymayın kaç yazar

Kalbim tanıdığım en içten yazar

Şarkım başladı..Manzaram aynı

Dinlerken Sago yine yapmış diyeceksin

Ben su anda o kadar sıkkın ve materyallerimle tıkkın

Odamın içinde stres gebertmekteyim

Yalnızlık Tanrının lütfu

Nedense işler karmakarışık işler

Kalbim sevdiğim özler

Hani var ya bazen özlü sözler

Onları düşünüp dolu gözler



...:::NAKARAT:::...

Beni bırakın kendi halime

Çok bitkin ve de yorgunum

Terapi ordularınızı geri çekin artık

Son günler durgunum!!(x2)



Zaman ellerimde kum gibi dağılır iken

Yıllar beni tasa çeviren hokkabaz gibi

Avaz avaz bağırır hükümlü

Kapıda kilit sigarama kibrit

Kuleyi kontrol edin..

Kollara zincirden bileklik

Parmaklıklara sabit yaşamak..

Artıkları arşivlemek yeni

Baştan tantanalara kulak as..

Karalama defteri silgiye ilgi duyar iken

Bir diken batar diline

Yarıştırılan sidikken birkaç minik dağ gider elden

Aslında hayat bayat ekmek

İlk fiill üsluplu düşünmek

Buyrulan iki göze itaat etmek

Son eylem olmalı kin beslemek

Hani diyelim toz pembe yaşıyorum

Koz bende biçimi takılıyorum

Bozukluklarımı cebimde taşıyorum

Saygım senin orospun olsun

Kaygın benim aşkım



[Nakarat]

Beni bırakın kendi halime

Çok bitkin ve de yorgunum

Terapi ordularınızı geri çekin artık

Son günler durgunum..(x2)



parmakları kırılan bu yazar yılmadı rapin oğlu(screach) psikopat herif

Etiket :
Sagopa Kajmer - Terapi Mp3 Dinle
Sagopa Kajmer - Terapi Mp3 İndir
Sagopa Kajmer - Terapi Müzik Dinle
Sagopa Kajmer - Terapi Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder