17 Şubat 2009 Salı

Murat Boz - Umrumda Degilsin


Murat Boz - Umrumda Değilsin


Beni unutmak için yeminler etmişsin

Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin

Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin

Beni yakmakla kalmayıp

Küllerimin üstüne gül dikmişsin



na,na,na,na,na

na,na,na,na,na

ooooo,ooooo



Beni unutmak için yeminler etmişsin

Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin

Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin

Biliyor musun sevgilim

Umrumda bile değilsin



na,na,na,na,na

na,na,na,na,na

ooooo,ooooo





Beni unutmak için yeminler etmişsin

Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin

Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin

Beni yakmakla kalmayıp

Küllerimin üstüne gül dikmişsin



Beni unutmak için yeminler etmişsin

Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin

Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin

Biliyor musun sevgilim

Umrumda bile değilsin

Etiket :
Murat Boz - Umrumda Değilsin Mp3 Dinle
Murat Boz - Umrumda Değilsin Mp3 İndir
Murat Boz - Umrumda Değilsin Müzik Dinle
Murat Boz - Umrumda Değilsin Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder