18 Şubat 2009 Çarşamba

Sagopa Kajmer - iki Tanik


Sagopa Kajmer - İki Tanık


Yoo Kits yo yo Kits


İki tanık var biri dilimdir biride dürüst kalemim ihanet etmez sözüm kağıda ve
halim rabba Teslim ölümün sessizliğine eşsiz bir seda ile girdim boğulmaktan
korktuğum bir denizin tahminimden derinim.Benim kalbim ısrarla cennet
kuşatmasında hala ruhum bedeni terke maruz sevap artı günahlarla öncelerimi
dışlar sonralarım aklım firarda güller yare sevgi kanıtı benim elimde papatya
.içimden kaba bir ses beni azarlıyor yıpratmakta yağmur betonla sevişirken güneş
altın saçmakta kollarım o nankörlerle çetin güreş tutmakta sago gidenlerin
gölgelerini koleksiyonuna katmakta.

sevdirmeye gayret etme kendini sevilmeye terket uzadıkça kısalan ömre huzur
aşısı zerket her adım için on çuvallık külfet rabbım hayra lütfet zararı belli
sonlarından iki gözünü ırak et keşfi bekleyen cümleler içindir bütün çabam
kelimelerden kalpler yaptım kimini deştim acımadan .Dilini kestiklerim suküt
nöbetinde gık çıkarmadan .Suratsızları Kapıdan Kovsan girmek ister Bacadan



Söz ehlime itaat et benim sözüm cevher ,Kalemim olgunluk tahsilinde yalanına var
ettim..(Sago Kaf-Kef)

İki Tanık var Biri dilim bir kalemim olanı biteni sindirdim yeter bana kendi
derdim..(Baştan)



Bilirim bensiz dostum iblis dostu hannas komşusu batırdıkça batırır derindir
vesvas kuyusu en tatlı yerinde uykumu basar karabasan kabusu güzel cevapları
vardır elbet hain sorusu.Kanadı olsa hain kedinin soyu kururdu serçelerin susuz
çölde inci bulsa damla arar gözlerin rüzgar esmes her zamanki gemiye layik bir
üfürse yol bulurdu bizim orta direk kayık bu şarkı bayık.Çin ipeği Giysen Dahi
senin değerin eşşek kılı gelecek hayranlarındansan aç önüne bir kahve falı
.Hızlı koşan arap atının Dört yana savruldu nalı umulmadık zamanda kesti birisi
bindiği dalı.Günahki en güzel kadındır sizler güzele kanan tabiatın şeytan
olacaksa yılan doğursun anan say geriye doğru onu ileriye giden yolcu zaman
başkasının ızdırabı ile huzur bulandır mutsuz insan ...

Etiket :
Sagopa Kajmer - İki Tanık Mp3 Dinle
Sagopa Kajmer - İki Tanık Mp3 İndir
Sagopa Kajmer - İki Tanık Müzik Dinle
Sagopa Kajmer - İki Tanık Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder