17 Şubat 2009 Salı

Murat Boz - Maximum


Murat Boz - Maximum


kaç zamandır rüya görmez oldum

çoktandır yanlız yatar oldum

senden beri,gittiğin günden beri

tablaları külle doldurur oldum



kaç zamandır seni görmez oldum

soruları kendim yanıtlar oldum

dünden beri gittiğin günden beri

aynalara boş gözle bakar oldum



sana aşkım minimum minimum minimum

sana öfkem maximum maximum maximum (x2)



kaç zamandır rüya görmez oldum

çoktandır yanlız yatar oldum

senden beri,gittiğin günden beri

tablaları külle doldurur oldum



kaç zamandır seni görmez oldum

soruları kendim yanıtlar oldum

dünden beri gittiğin günden beri

aynalara boş gözle bakar oldum



sana aşkım minimum minimum minimum

sana öfkem maximum maximum maximum (x2)



müzik...



sana aşkım minimum minimum minimum

sana öfkem maximum maximum maximum (x2)



müzik..

alo..
Etiket :
Murat Boz - Maximum Mp3 Dinle
Murat Boz - Maximum Mp3 İndir
Murat Boz - Maximum Müzik Dinle
Murat Boz - Maximum Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder