18 Şubat 2009 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Gorduklerime inanmam Gerek


Sagopa Kajmer - Gördüklerime İnanmam Gerek


ne güzel bir hava, sago kaf kef kaf kef


merhaba!

bendeniz sagopa kajmer ,pesimist kötü adam

evet ta kendisi işte o benim

boş oda bom boş bom boş bom boş

herşey yerli yerinde, herşey burda

microfonum burda. ses 1-2

boş bir kağıt bomboş ve mikserim ve sözlerim.

anlat! mak lazım

anlatmam lazım anlatmalıyım ben her zaman

anlatmam lazım anlatmalıyım ben her zaman

evet anlatmam lazım anlatmam lazım her zaman bu benim hayatım.



sago go go





hüner süsüm, bilgim madenim,aklım canım,

göz bebeğimden gerek öğrenmem

bak bana doyasıca! hayat eli sopalı bir öğretmen

siyah saç ak defterle geldin

ak saç siyah defterle gidiyosun.

sen uyurken gülistanda ben diken üstüne yatmış acıyorum

derdim kadar olsaydı kuvvetim, benimle başedemezdi kasvetim

kendini iyi bilen kötülere ne yarar? ki benim iyiliğim,kuru değilim

uzak değilki malum sırrım feryatıdımı menzilimden

ne olur iyi bir haber gönder en tezinden

kulaklarım dilimin müşterisi ezelden

dediler yunusa bal dudaktan acı kelamlar etme demesi hayli kolay

yaşamayanın bu dertle

yunus çıkan fırtınada bir kırılan çiçek



nakarat



gördüklerime inanmam gerek.

ama nasıl olacak bana biri bunu anlatsın

külahıma anlatsın

sevdiklerime kavuşmam gerek

ama nasıl olacak bana biri bunu anlatsın

külahıma anlatsın



heder olan yürek diliniz kem almamakta

hebadır onca sevgi cümlesine kanmışlığın leşleri

birbir geçmişe mazi

söyle çokmu önemli ikili yaşanmış mazi

azimle unutup sadakatle geleceğe emin ol

başta zor gelir adım atılmış her yol, her yol!

ilişkiler yine tenha,münzevi raplerime bir hamlede verdim fetva

yağmuru kara çeviren hava, kolaysa çık ava burası çorak ova.

mahlasımın anlamı; kaf dağının kaf'ı ve ölü kefeninin kef'i

en güzel kuşlar benim ellerimden yedi en güzel yemi.

yürüdüm koşa koşa. boşa sallar küreğini deryada küçük balık,

büyük balıkların hepsi salık, güçsüze yazık.

doğru dersin bree...



nakarat



gördüklerime inanmam gerek.

ama nasıl olacak bana biri bunu anlatsın

külahıma anlatsın

sevdiklerime kavuşmam gerek

ama nasıl olacak bana biri bunu anlatsın

külahıma anlatsın

Etiket :
Sagopa Kajmer - Gördüklerime İnanmam Gerek Mp3 Dinle
Sagopa Kajmer - Gördüklerime İnanmam Gerek Mp3 İndir
Sagopa Kajmer - Gördüklerime İnanmam Gerek Müzik Dinle
Sagopa Kajmer - Gördüklerime İnanmam Gerek Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder