17 Şubat 2009 Salı

Murat Basaran - Yikilsin Meyhaneler


Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler


O derin gözlerinde yine

Boğulmak istiyorum

Belki geri gelirsin diye

Hiç bir yere gitmiyorum



Şu sendeki zalimliğe karşı

Bu bendeki aşktan da öte birşey

Açtım ellerimi tanrıya

Kavuşsun bütün sevgililer



Kırılsın bütün kadehler

Yerlere dökülsün meyler

Sen yanımda yoksun ya

Yıkılsın meyhaneler(2)



O derin gözlerinde yine

Boğulmak istiyorum

Belki geri gelirsin diye

Hiç bir yere gitmiyorum



Şu sndeki zalimliğe karşı

Bu bendeki aşktan da öte birşey

Açtım ellerimi tanrıya

Kavuşsun bütün sevgililer



Kırılsın bütün kadehler

Yerlere dökülsün meyler

Sen yanımda yoksun ya

Yıkılsın meyhaneler(2)

Etiket :
Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler Mp3 Dinle
Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler Mp3 İndir
Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler Müzik Dinle
Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder