17 Şubat 2009 Salı

Murat Boz - Pufle Ufle


Murat Boz - Püfle Üfle


püfle üfle(2)


Kalmadı tahammülüm gücüm göz göre göre tükeniyorum

Mecnun misali pervanenim ama gün be gün soluyorum

Hastayım sana ben tescilli vurgununum

Küt küt atıyor kalbim gönül tutuklunum



nakarat:

püfle üfle yanıyorum

mum gibi alev alev eriyorum

hanidir bu gönül divane

senin için için için tütüyorum



Kaşına, gözüne, boyuna, posuna, yavrum

Tütütütü maşallah

Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah

Endamın havan yakıyor yeri göğü

Tütütütü maşallah

Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah



püfle üfle(2)



Al varımı yoğumu feda olsun sana bu can

El üstünde tutarım başıma tac ederim seni inan

Hastanım ama gel gör ki sensiz halim duman

Aşk bu gözü kör gel kurtar beni bu azaptan



nakarat:

püfle üfle yanıyorum

mum gibi alev alev eriyorum

hanidir bu gönül divane

senin için için için tütüyorum



Kaşına, gözüne, boyuna, posuna, yavrum

Tütütütü maşallah

Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah

Endamın havan yakıyor yeri göğü

Tütütütü maşallah

Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah



püfle üfle(2)



Ben o bildiğin havarilerden değilim güzelim

Aşk için ölenlerdenim sevdim mi tam severim

Fazla naz aşık usandırır ya hafife alma beni

Elini çabuk tut acilen bence kaçırma beni



nakarat:

püfle üfle yanıyorum

mum gibi alev alev eriyorum

hanidir bu gönül divane

senin için için için tütüyorum(4)

Etiket :
Murat Boz - Püfle Üfle Mp3 Dinle
Murat Boz - Püfle Üfle Mp3 İndir
Murat Boz - Püfle Üfle Müzik Dinle
Murat Boz - Püfle Üfle Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder