20 Şubat 2009 Cuma

Ayca Tekindor - Yikiliyo


Ayça Tekindor - Yıkılıyo



Görünce beni küçük dilin tutuldu.

Kalbinin atışı uzağa duyuldu.

Hadi bana hadi bana hadi bana söyle.

Seviyorum de acemi aşık.

x2



Aşk sözle anlatılmaz

Sevmeden yaşanmaz

Aşkta oyun olmaz

x2



Buraları yıkılıyo, benden yıkılıyo.

Hergün peşime, bıyıklı takılıyo.

Ben seni seçtim, tahminin doğru.

Yasla başını hadi, degajeme doğru.

x4



Görünce beni küçük dilin tutuldu.

Kalbinin atışı uzağa duyuldu.

Hadi bana hadi bana hadi bana söyle.

Seviyorum de acemi aşık.

x2



Aşk sözle anlatılmaz

Sevmeden yaşanmaz

Aşkta oyun olmaz

x2



Buraları yıkılıyo, benden yıkılıyo.

Hergün peşime, bıyıklı takılıyo.

Ben seni seçtim, tahminin doğru.

Yasla başını hadi, degajeme doğru.

x4

Etiket :

Ayça Tekindor - Yıkılıyo Mp3 Dinle

Ayça Tekindor - Yıkılıyo Mp3 İndir

Ayça Tekindor - Yıkılıyo Müzik Dinle

Ayça Tekindor - Yıkılıyo Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder