16 Eylül 2009 Çarşamba

Kayahan - Kizil Siyah Bulutlar


Kayahan - Kızıl Siyah Bulutlar

içimde salkım saçak kızıl siyah bulutlar
içimde salkım saçak sevdadır bu dedim
içimde salkım saçak kızıl siyah bulutlar
Aklımdan keskin bıçak ucunda kalbim ağlar
Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Anlatsam anlamazlar sevdadır

Ben mi tuttum güneş doğmasın diye
Doğmadıysa güneşim suçlu ben miyim yine
Sonbahar yaprağıyım peşimde rüzgar
Dinmiyor göz yaşlarım bomboş ufuklar
Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Anlatsam anlamazlar Boşver

Lalalalalalala benimsin benimsin
Lalalalalalala bulutlar delirsin

Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Anlatsam anlamazlar Boşver
Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Aklımdan keskin bıçak sevdadır

Anlatsam anlamazlar yürekleri karalar
Anlatsam anlamazlar alaca bulacalar
Ağlamaya mecalim yok
Bulutlar ağlasınlar

Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Aklımdan keskin bıçak sevdadır
Kızıl siyah bulutlar sevdadır bu dedim
Anlatsam anlamazlar Boşver

Etiket :
Kayahan - Kızıl Siyah Bulutlar Mp3 Dinle
Kayahan - Kızıl Siyah Bulutlar Mp3 İndir
Kayahan - Kızıl Siyah Bulutlar Müzik Dinle
Kayahan - Kızıl Siyah Bulutlar Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder