15 Eylül 2009 Salı

Kenan Dogulu - Guzeller icinden

Kenan Doğulu - Güzeller İçinden

Güzeller içinden bir seni sevdim
Kalbimi sana, bir sana verdim

Bir yerlerde şenlik olsa sebeplensek, eğlensek
Felekten bir gece çalsa
Tir tir edip söylenmesen
Kan ter içinde eğlensek
Son gülenin hatırına

Güzeller içinden bir seni seçtim
Kalbimi sana, bir sana verdim

Bir yerlerde şenlik olsa sebeplensek, eğlensek
Felekten bir gece çalsa
Tir tir edip söylenmesen
Kan ter içinde eğlensek
Son gülenin hatırına

Güzeller içinden bir seni seçtim
Kalbimi sana, bir sana verdim

Bilmez olaydım, sevmez olaydım
Görmez olaydım o güzel gözlerini

Güzeller içinden bir seni seçtim
Kalbimi sana, bir sana verdim

Etiket :
Kenan Doğulu - Güzeller İçinden Mp3 Dinle
Kenan Doğulu - Güzeller İçinden Mp3 İndir
Kenan Doğulu - Güzeller İçinden Müzik Dinle
Kenan Doğulu - Güzeller İçinden Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder