16 Eylül 2009 Çarşamba

Kayahan - Gomec

Kayahan - Gömeç

Sevda bir testi suymuş
Gönül şeytana uymuş
Bir yudum içtim yarap
Gönül harap ben harap
Gözleri yangın dolmuş
Dillere destan olmuş
Bir kere baktım yarap
Gönül harap ben harap
Anlattım her şeyimi
Söyledim gizlerimi
Aşka düştüm aşka yarap
Gönül harap ben harap
Elimden bir şey gelmez
Cahilim aklim ermez
Aşka düştüm aşka yarap
Gönül harap ben harap
Üşüdüm ayaz dedi
Üzerim beyaz dedi
Ateşe düştüm yarap
Gönül harap ben harap
ismi dudaklarımda
Gömeç sokaklarında
Gözleri yıldız mehtap
Bu aşk beni mahvetti

Etiket :
Kayahan - Gömeç Mp3 Dinle
Kayahan - Gömeç Mp3 İndir
Kayahan - Gömeç Müzik Dinle
Kayahan - Gömeç Şarkı Sözü

1 yorum:

  1. Bloğunuzu sürekli takip ediyoruz. Paylaştığınız makaleler ilgimizi çekiyor. Başer akşam lisesi olarak başarılar dileriz.

    YanıtlaSil