16 Eylül 2009 Çarşamba

Kayahan - Her Yerde Ayni

Kayahan - Her Yerde Aynı

Erzurum'a karlar yağar
Üşür kocaman dağlar
Erzurum'a karlar yağar
Bir yerde bir garip ağlar
Yalnızlıksa her yerde aynı aynı aynı aynı

Gücenirim kullarına
Sığınırım Allah'ıma
Gücenirim kullarına
Sığınırım Allah'ıma
Haksızlıksa her yerde ayni ayni ayni ayni

Dolaştım Ummanları
Bitirdim deryaları
Seyrettim semaları her yerde ayni
Dolaştım umanları
Bitirdim deryaları
Su kader kurbanları bir gün yasar mi

Çocukluğum gelir aklıma
Gökyüzü küçücük minnacık ve dardı
Uzansam bir avucuma sigardı

Erzurum'a karlar yağar
Kar altında güllerim var
Erzurum'a karlar yağar
Bir yerde bir garip ağlar
Yalnızlıksa her yerde ayni ayni ayni ayni

Buz gibi gerçeğin kendisidir bu iste
Mor sallı aksamlar vesaire vesaire

Etiket :
Kayahan - Her Yerde Aynı Mp3 Dinle
Kayahan - Her Yerde Aynı Mp3 İndir
Kayahan - Her Yerde Aynı Müzik Dinle
Kayahan - Her Yerde Aynı Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder