16 Eylül 2009 Çarşamba

Kayahan - Beni Azad Et

Kayahan - Beni Azad Et

Bu ne zulüm nedir bu zahmet
Bu gidisin sonu kıyamet
Kiracıyız bu dünyada yalan karışmış sevdaya
İyisi mi beni azad et
Kiracıyız bu dünyada olum var bana sonunda
Ağlamaya sen devam et

Aslan katlanır amma yürek sığmaz zindana
Kir kilidi beni azad et 2
Vay bana vay bana vay bana vay bana (nakarat)
Komşu gelmiş olum yazıktır cana

Yandı yandı bağrım yandı
Muradımı seller aldı
Seçemedim tuzakları göremedim uzakları
Kırmadığım dostum mu kaldı
Seçemedim tuzakları göremedim uzakları
Vermediğim bir canim kaldı

(Nakarat)

Bu dünyanın zevkine vardım
Yasadım dersimi aldım
Kiracıyız bu dünyada yalan karışmış sevdaya
İyisi mi beni azad et
Kiracıyız bu dünyada yalan karışmış sevdaya
Ağlamaya sen devam et

Etiket :
Kayahan - Beni Azad Et Mp3 Dinle
Kayahan - Beni Azad Et Mp3 İndir
Kayahan - Beni Azad Et Müzik Dinle
Kayahan - Beni Azad Et Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder