20 Mayıs 2009 Çarşamba

Yıldız Tilbe - 2009 - Aşk İnsanı Değiştirir - Full Albüm


CD 1:
Anma Arkadaş
Söz & Müzik: Selahattin Sarıkaya
Aşk Bence Sen Demektir
Söz & Müzik: Özer Şenay
Balmısın Şekermisin
Söz & Müzik: Sait Ergenç
Ben Bir Karar Verdim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
Salındı Bahçeye Girdim
Söz: Arif Sağ Müzik: Anonim
Seni Sevmek İstemiştim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
Yaşamak Seninle Güzel
Söz & Müzik: Selahattin Cesur
Ağla Yüreğim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
Al Gönlünü Ondan
Söz & Müzik: Ali Erköse
Gözleri Kara Sevgilim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
Geleceyem
Söz & Müzik: Anonim
Gayrı Dayanamam
Söz & Müzik: Anonim


CD 2:

Üstüme Düşme Benim
Söz: Halit Çelikoğlu Müzik: Atilla Alpsakarya
Tanrıdan Diledim
Söz & Müzik: Anonim
Aşkın Cehennem Olsa
Söz: Salih Korkmaz Müzik: Atilla Alpsakarya
Dudaklarında Arzu
Söz: Sevim Özhan Müzik: Saadettin Öktenay
Bir Tek Düşüncem
Söz & Müzik: Adnan Varveren
Kim Bilir Şimdi Nerdesin
Söz & Müzik: Seyfi Doğanay
Karahisar Kalesi
Söz & Müzik: Anonim
Kara Sevda
Söz & Müzik: A. Nail Baysu
Bülbül Havalanmış
Söz & Müzik: Anonim
Aşk İnsanı Değiştirir
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
Hata Benim
Söz & Müzik: Neşet Ertaş


RapidShare
http://rapidshare.com/files/23530794...9_FuLL_Orj.rar

File Factory
http://www.filefactory.com/file/ag1a...9_FuLL_Orj_rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder