10 Eylül 2009 Perşembe

Kubat - Yaniyorum Hele



Kubat - Yanıyorum Hele

Bahçe duvarından aştım
bahçe duvarından aştım
sarmaşık güllere dolaştım
sarmaşık güllere dolaştım
öptüm sevdiğim helalleştim
öptüm sevdiğim helalleştim

Yanıyorum yanıyorum
yanıyorum hele
mahi oldum gonca güle
acem şalı ince bele
acem şalı ince bele

Bir bakışta yaktın beni
bir bakışta yaktın beni
derdinle bıraktın beni
derdinle bıraktın beni
yaktın beni
yaktın beni

Yanıyorum yanıyorum
yanıyorum hele
mahi oldum gonca güle
acem şalı ince bele
acem şalı ince bele

Yeter naz eyleme bana
gayri naz eyleme bana
gel göreyim kana kana
gel göreyim kana kana
aşık oldum canım sana
aşık oldum gülüm sana

Yanıyorum yanıyorum
yanıyorum hele
mahi oldum gonca güle
acem şalı ince bele
acem şalı ince bele


Etiket :
Kubat - Yanıyorum Hele Mp3 Dinle
Kubat - Yanıyorum Hele Mp3 İndir
Kubat - Yanıyorum Hele Müzik Dinle
Kubat - Yanıyorum Hele Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder