10 Eylül 2009 Perşembe

Kubat - Gulum

Kubat - Gülüm ( Acı Hayat )

Benim derdim bana yeter birde sen vurma
Bahar gitti fırtınalar eser başımda

Gülüm Gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Aşkın beni bir gül gibi soldurdu her gün
Yaralı bir ceylan gibi öldürdü her gün

Gülüm Gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Yetmedi mi sana gülüm bir kuru sevda
Ne vereyim sana gülüm al canım feda

Gülüm Gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Aşkın beni bir gül gibi soldurdu her gün
Yaralı bir ceylan gibi öldürdü her gün

Gülüm Gülüm yetmez ölüm savur külüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Gülüm Gülüm yetmez ölüm savur külüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay ...

Etiket :
Kubat - Gülüm Mp3 Dinle
Kubat - Gülüm Mp3 İndir
Kubat - Gülüm Müzik Dinle
Kubat - Gülüm Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder