9 Eylül 2009 Çarşamba

Gece Yolculari - Nerdesin

Gece Yolcuları - Nerdesin

Gittiğinden beri ağlıyorum
Bittim her taraf sessiz,sessiz
Sana her gün mektuplar yazıyorum
Mektuplar sessiz
Cevaplar sessiz
Nasıl yalnız bıraktın beni
Söyle nerdesin?
Koşarak geleceğim geleceğim yanına
Söyle nerdesin?
Canım nerdesin?

[Nakarat]

Duy beni
Ne olur al yanına
Sensiz ne yaparım
Şu garip dünyada
Yak beni
Küllerimi savur toprağa
Söyle ne yaparım
Şu garip dünyada 2x

Gittiğinden beri ağlıyorum
Bittim her taraf sessiz
Sana her gün mektuplar yazıyorum
Mektuplar sessiz
Cevaplar sessiz
Nasıl yalnız bıraktın beni
Söyle nerdesin?
Koşarak geleceğim geleceğim yanına
Söyle nerdesin?
Canım nerdesin?

[Nakarat]

Duy beni
Ne olur al yanına
Sensiz ne yaparım
Şu garip dünyada
Yak beni
Küllerimi savur toprağa
Söyle ne yaparım
Şu garip dünyada 2x

Etiket :
Gece Yolcuları - Nerdesin Mp3 Dinle
Gece Yolcuları - Nerdesin Mp3 İndir
Gece Yolcuları - Nerdesin Müzik Dinle
Gece Yolcuları - Nerdesin Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder