9 Eylül 2009 Çarşamba

Ferdi Tayfur - Ayrilacagim

Ferdi Tayfur - Ayrılacağım

Tek Kelime Söylemeden
Habersizce Gidi Verdin
Alay Ettin Hislerimle
Hakkın Yoktu Sevgilim
Beni Böyle Üzmeye
Çekmem Artık Kâhrını

Ayrılacağım

Hıçkırığa Boğuldum
Satırları Yazarken
Fakat Kararım Kesin

Ayrılacağım

Hakkın Yoktu Sevgilim
Beni Böyle Üzmeye
Çekmem Artık Kâhrını

Ayrılacağım

Feda Etti Hayatını
Razı Oldum Sensizliğe
Veda Etti Hayatına
Razı Oldum Sensizliğe

Anlamadın mı Sevdiğimi?
Hakkın Yoktu Sevgilim
Beni Böyle Üzmeye
Çekmem Artık Kâhrını

Ayrılacağım

Hıçkırığa Boğuldum
Satırları Yazarken
Fakat Kararım Kesin

Ayrılacağım

Etiket :
Ferdi Tayfur - Ayrılacağım Mp3 Dinle
Ferdi Tayfur - Ayrılacağım Mp3 İndir
Ferdi Tayfur - Ayrılacağım Müzik Dinle
Ferdi Tayfur - Ayrılacağım Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder