9 Eylül 2009 Çarşamba

Fatih Kisaparmak - Sevmedi Beni


Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni

Kaybeden ben oldum aşk kumarında
Yıkıldım ömrümün ilk baharında

Kaybeden ben oldum aşk kumarında
Teselli kalmadı dünde yarında

Güneş doğmuş kara döndüm kara döndüm
Gonca güldüm hara döndüm hara döndüm
Ben yönümü yara döndüm yara döndüm
Yine de yar sevmedi beni

Sevmedi beni sevmedi beni
Onu çok sevdim istemedi beni

Sevmedi beni sevmedi beni
Kölesi oldum istemedi beni

O iki kelimeye sığardı arzum
Bak sabah oluyor dinmedi sızım

O iki kelimeye sığardı arzum
Yine gün doğuyor dinmedi sızım

Güneş vurmuş kara döndüm kara döndüm
Gonca güldüm hara döndüm hara döndüm
Ben yönümü yara döndüm yara döndüm
Yine de yar sevmedi beni

Sevmedi beni
Sevmedi beni
Ona yalvardım istemedi beni

Sevmedi beni
Sevmedi beni
Onu çok sevdim istemedi beni

Sevmedi beni

Etiket :
Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni Mp3 Dinle
Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni Mp3 İndir
Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni Müzik Dinle
Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder