8 Eylül 2009 Salı

Fatih Kisaparmak - Cilginim Benim (ft.Sebnem Kisaparmak)

Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim (ft.Şebnem Kısaparmak)

Eylül yağmurlarıyla ıslak tren rayları
seni alıp götürdü
yalnızlık üşümekmiş
yalnızım üşüyorum
uçurummuş sensizlik
tut beni düşüyorum

düşten bile güzeldi
erimek kollarında
uyanmak sabahlara
teninin kokusuyla
hep seni uyuyorum
sensiz gecelerimde
bir küçücük kus olsam
gelip konsam eline

delisin delisin
çılgınım benim
aşkımsın canimsin
kadınım benim
geleceksin yine yağmurlarla gel
sönmüyor içimde yangınım benim

bir hasret depremi bu
bir hüzün kuşatması
yüreğim kar altında 2x
bütün maviler sensiz
simdi herşey düş rengi
kavuşmayı özledim
denize sahil gibi
dertler sessiz büyürken
ay dizimde uyurken
sensizlik dişlerini kalbime batırırken
göğsüne sokularak
uyanmayı özledim
dilimde senin şarkın
ağlayarak söylerim

delisin delisin
çılgınım benim
aşkımsın canimsim
kadınım benim
geleceksin yine yağmurlarla
sönmüyor içimde yangınım benim

Etiket :
Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim (ft.Şebnem Kısaparmak) Mp3 Dinle
Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim (ft.Şebnem Kısaparmak) Mp3 İndir
Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim (ft.Sebnem Kısaparmak) Müzik Dinle
Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim (ft.Sebnem Kısaparmak) Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder