7 Eylül 2009 Pazartesi

Dj Akman - Serseri Hayat


Dj Akman - Serseri Hayat

Gördüm çürümüş hayatları
Gördüm barlarda pavyonlarda yaşananları
Koymuş kumar masasına hayatını
Geçmiş dünyasından bıkmış yaşantıdan
Olmuş onun hayatı bir kumar

Ölüm ile çile dolu bir yaşantı
Ne beklentisi var yaşamdan
Kaybetmiş evini yurdunu
Vermiş kendini son hız sonu olmayan bir yola
Yolun sonu belli değil
Gezdi bu çile dolu yollarda
Tanıdı esrarkeşleri
Tanıdı sarhoşlar tanıdı kumarbazları
En sonunda hayatı oldu bir zindan
Ne yaşadığı belli ne öldüğü
Yaşıyor mu ölü mü haberi yok
Olmuş ceza evleri mekanı
Olmuş sokaklar hayatı

Hayat harcamış onu
Yolun sonu belli
Son durak dostum
Sonun mezar
Ya götürür seni bu esrar denen illet
Yada içki denen meret
Yada dostum nerden geldiği belli olmayan kör br kurşun
Gördüm bu alemde ağaları
Gördüm bu alemde babaları
Hepsinin sonu: Son durak olan mezar!

Serseri bir hayat olmuş
Bilemezsin kim dost düşman
Hayat acıyla dolu
Sende göreceksin bunu

Sokaklarda kendini satan bir kız
Bir gram eroin için, gördüm onun arkasında koşanları
Bir et parçası için, o et parçasının arkasında koşanlar
Anlasınlar pezevenkler adi köpekler
Utanın gencecik bu yaşta hayatına doymamış
Genç kızları satan adi şerefsizler
Yakmayın anaların babaların yüreklerini
Dayanamıyorum ağlayan analara
Dayanamıyorum ağlayan babalara
Görüyorum gözü yaşlı anaları babaları
Yanmış yürekleri dinmiyor gözündeki yaşları
Sesleniyorum sizlere genç kız kardeşlerime
Kanmayın öyle köpeklere adi şerefsizlere
Yakmayın ananızın babanızın yüreklerini
Evlilik vaadlerine seviyorum dediği sözlere
Yandımı ana baba yüreği
Yakar kavurur yanmasın ana baba yüreği
Hayat olmuş kahpe
Zor yaşam kendine dikkat!
Dostum kanma sende böyle köpeklere
Liseler önünde dolaşan uyuşturucu satıcılar
Üç beç çapulculara yeter ulan yeter!

Serseri bir hayat olmuş
Bilemezsin kim dost düşman
Hayat acıyla dolu
Sende göreceksin bunu

Etiket :
Dj Akman - Serseri Hayat Mp3 Dinle
Dj Akman - Serseri Hayat Mp3 İndir
Dj Akman - Serseri Hayat Müzik Dinle
Dj Akman - Serseri Hayat Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder