5 Eylül 2009 Cumartesi

Asli Gungor - Son Opucuk

Aslı Güngör - Son Öpücük

Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,
Bu sana kalbimden kopan son öpücük.
Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk,
Ne yazık ellerimde artık küçücük.

Sandın ki yaparsan yap yanındayım ben,
Acıyı, ihaneti taşımak zorundayım ben.
Yapamam, gidemem, sandın ki vazgeçemem,
Artık yalnız geçmişte,anındayım ben.

Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,
Bu sana kalbimden kopan son öpücük.
Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk,
Ne yazık ellerimde artık küçücük.

Sandın ki yaparsan yap yanındayım ben,
Acıyı, ihaneti taşımak zorundayım ben.
Yapamam, gidemem, sandın ki vazgeçemem,
Artık yalnız geçmişte,anındayım ben.

Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,
Bu sana kalbimden kopan son öpücük.
Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk,
Ne yazık ellerimde artık küçücük.

Bu sana ilk elvedam, son sözlerimdir,
Bu sana en içten yazdığım hislerimdir,
Ve sana yıllar yılı haykıramadığım gerçek,
Aşkımı bitiren gizli sandığın ihanetindir!


Etiket :
Aslı Güngör - Son Öpücük Mp3 Dinle
Aslı Güngör - Son Öpücük Mp3 İndir
Aslı Güngör - Son Öpücük Müzik Dinle
Aslı Güngör - Son Öpücük Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder